Wednesday, July 22, 2009

bani bani si iar bani ... mama ei de criza

În ultimul timp am avut parte numai de lovituri frontale cu problema baniilor. Te duci la un grătar.. îţi trebuiesc acolo câţiva franci pentru un cârnat, un suc... Te duci afară, te întâlneşti cu un amic, sau cu o amică, îţi tre acolo d'un suc... Ieşi seara pe afară, ai în portmoneu o invitaţie la o petrecere studenţească. Te gândeşti că e moca, te duci şi tu să asculţi beat-ul, când defapt îţi dai seama că ai bea un suc şi îţi trebuiesc 5 lei pt asta. Dimineaţa constaţi că tre să te duci până în centru. Îţi dai seama că nu mai ai abonament. motivul: ori tactu' nu ţi-a dat banii ori i-ai cheltuit pe mâncare sau pe diverse cheltuieli casnice. Îţi trebuiesc bani pentru bilet, nu ai, aşa că mergi pe jos. Zi de zi.. facultate, acasă, centru, afară... pe jos. Ca şi în timpul liceului de altfel... M-am săturat de mers pe jos... 4 ani de mers pe jos.. şi nici la facultate nu scap?

Îţi vine bursa de la facultate.. te simţi bine ai bani, când defapt o împarţi : ăştia la internet, ăştia la lumină, ăştia la mâncare. Mama plăteşte întreţinerea, fiscu şi restu cheltuielilor... E grele...

Vrei, nu vrei... mergi mai departe...

Te duci la facultate... şi în timp ce tu faci acolo la proiecte, altu vine şi ronţăie ceva la urechea ta... ţi se face foame... te uiţi în portmoneu, ai banii pentru plătit internetul şi lumina. nu te amesteci, sau, eventual, nu îi ai, deloc!


Păi şi atunci stau şi mă gândesc... ce condiţii pot să îmi creez singur odată ce condiţiile prezente nu îmi sunt favorabile. Aaa da... muncă... Da şi ce să munceşti în ţara asta nenorocită, că le merge bine ăstura handicapaţi cu capu'.

Mă gândesc doar la "tipa perfectă" pentru mine. Poate apare între timp şi nu pot face nimic.. de ce? pentru că nu am 10 lei să o invit la un suc, d'aia.

În final aş avea doar o întrebare: Banii aduc sau nu fericirea?

No comments:

Post a Comment